Παρασκευή, Απριλίου 27, 2007

bloom

δε γυρισα μονη.
μου κρατουσες το χερι.
ακομα κι οταν ανοιξα τα ματια μου δεν ημουν μονη.
λες και ενα αστερι ειδε την απογοητευση στο βλεμμα μου ενα βραδυ.
σε ποιον να το πεις και να καταλαβει.
τριζει το κρεβατι κι εγω δε θελω να το φτιαξω γιατι μετα θα εχει ησυχια οποτε αλλαζω πλευρο.
ειναι ωραια η αλλαγη.
εστω για λιγο να νιωσεις παρεα.
ζευγαρι ματια να κοιτουν τα δικα σου ματια.
τιποτα δεν ειναι οπως παλια.
οσο κι αν προσπαθησεις να το ξαναγεννησεις.
λουλουδια ανθισαν στις τσεπες μου.
απο το ομορφο πουθενα.
και ειναι αληθινα σου λεω.
ειναι απιστευτη μερικες φορες η θεληση.
ο ηλιος με τυφλωνει και δε γκρινιαζω.
δε με ενοιαξε να γκρινιαξω και ποτε.
οταν τα βλεπεις ολα πισω απο γυαλια οι λεπτομερειες δε μετρανε παντα.
λεπτομερειες ομως ειναι οσα μας αλλαζουν.
ειτε εμας ειτε τις καταστασεις.
δε μπορω να σου δειξω το δρομο να σκεφτεσαι θετικα.
ουτε τροπους να πιστευεις σε αυταπατες.
απλα για αρχη...be real.

σε ειδα να γελας

να κοιτας

να ρωτας

να λες πως αγαπας.

και ησουν πλαστικη.

ξυπνα.