Τρίτη, Οκτωβρίου 17, 2006

εκλογες 2006

εκτακτα εκτακτα περασαμε κι αποψε!προχτες δλδ αλλα οκ!εγω ανθρωπος των πολιτικων δεν ειμαι αλλα οπως ολοι μια αποψη την εχω.ειχα την ευτυχια ομωσ να τα γνωρισω απο κοντα θελοντασ και μη.για αρχη ποτε δε περιμενα πωσ υπαρχουν τοσα κατευθυνομενα ατομα,οπωσ ειπα πριν πιστευω πωσ ολοι εχουν μια αποψη.μαλλον κανω λαθοσ....χμ χμ χμ περα απο αυτο γιατι τοσος φανατισμος?λες και τα λεφτα που θα αρπαξουν θα τα μοιραστουν και με αλλουσ...απο κει και περα το να μπλεχτεις με κατι τετοιο σε κουραζει πολυ,δε περιμενα τοοσο πολυ.κι εκει που εχεισ ηρεμησει εκει τσουπ!σου τη σκανε και σε χωνοθν παλι....για τα αποτελεσματα δε πολυενδιαφερ8ηκα,μονο τα εβγαλα.δε μου εκανε αισθηση που αυτους που εβριζαν αυτουσ ψηφισαν.γιατι ειμαστε μαζοχες!γιατι ετσι μασ αρεσει!λαλα κατα τα αλλα γνωρισα καινουργιουσ ανθρωπουσ και σιγα σιγα αδειαζω και τη σοφιτα του μυαλου μου....