Κυριακή, Ιουλίου 27, 2008

το τρενο εφυγε κι μεις κοιταμε τα εισητηρια του χτες.μαλακα οχι αλλο

αστερια στα αυτια μου αστερια στα χερια μου αστερια στο λαιμο μου

σημερα εβαλα πλυντηριο και νομιζω ξεβαψαν τα μισα.

αυριο ελεγα να φορεσω το πουα μου φορεμα
αλλα
φοβαμαι
μην τους τυφλωσει

(αυτο του )
κανενα


χαμογελο.
so stick to the plan
.black.


με ξεβαμμενα αστερια που πας?γιατι με ξεβαμμενα ολα τα αλλα σε βρισκουν κουλ.

γνωρισα καποτε ενα κοριτσι που ειχε τοσο εντονα χρωματα,που κοντεψα να το αγαπησω βαθεια.μεχρι που στα δυσκολα ειδα ποσο ασπρη ηταν η χαρα της,ποσο γαριασμενα ηταν οσα σε μενα φαινονταν ζωντανα το βραδυ.μη δεις γκομενα πρωι μετα απο ξενυχτι ενα πραγμα.

ηρθε ενα τζιτζικι τις προαλλες που ελεγα πως ζω,και με κοιταζε θλιμμενο.
τοτε καταλαβα πως θλιψη προκαλλει η αδυναμια να κρυφτεις απο τις πληγες σου.



μα τελικα,εγω ειμαι καλυτερη απο σενα,που χαιρεσαι να γινεσαι τροπαιο εγωισμου του καθενα.

μπλα μπλα μπλα i hate u all except the ones that really know that i dont.οσοι εχουν αμφιβολιες ειναι στη λιστα.ιαξ