Πέμπτη, Μαρτίου 31, 2011

it takes two to keep tango

γιαυτο τα απροσμενα

τα ακανονιστα
τα χωρις προγραμμα
τα δεν ειμαι στα καλυτερα μου
αλλα μονο αυτο εχω
δεξου με
στο σκοταδι της ληθης βαζεις να χαθουν οσα
δεν εζησες εσυ αλλα μικρο κομματι σου μονο
εμεις δεν ειμαστε ετσι
στον δικο μου κοσμο
εμεις μιλαμε
και πηγαινουμε βολτες
και δε μας νοιαζει αν μας περιοριζει ο πονος
γιατι εχουμε ο ενας τον αλλο
και θα φυγει κι αυτο θα περασει
αφου θα αποκοιμιεσαι διπλα μου
μη μου λειψει τιποτα

ελα τωρα
ολοι κρυφοχαμογελαμε
ολοι χαιρομαστε που ειναι ηλιολουστα εξω
γιατι ανθιζουν κι οι ελπιδες μας σιωπηλα
μονο προσεχε
μην χρειαστεις δυο χειμωνες
και μην διωχνεις
δεξου
ανοιξε το παραθυρακι
κι ας κανει λιγο κρυο ακομα
συνηθιζουν οι ανθρωποι
τσακω μια καρδουλα κι ενα χαμογελακι μανταμ
αλλα εγω ειμαι ρεζερβε και δε το λεω