Παρασκευή, Δεκεμβρίου 15, 2006

Ροντεο πλυντηριου...


Ο χρονος τελειωνει.Μεγαλωσες πια.Οσο αργεις να παρεις πτυχιο,παιρνουν αλλοι τις θεσεις που θες εσυ.Δηλαδη ποσα χρονια θα κανεις τη σχολη πια?Δε νομιζεις οτι γινεσαι ρεζιλι οσο αργεις?ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ?ΧΑΡΩΠΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ?Με ψυχρη λογικη αν το δεις μεχρι στιγμης εισαι μια αποτυχια.Αγχωθηκα.Και καπου εδω αναρωτιεμαι,ειμαι μεσα στο πλυντηριο η πανω του?Φουκ.Ολα τρεχουν σε τρελουσ ρυθμους κι εγω μενω πισω?Αφου τρεχω...Και ξερεις παντα τι φταιει,λες και ζεις τη ζωη μου.Την εχεις ετοιμη τη λυση,γιατι απλα δε κρινεις τον εαυτο σου.Αλλα εμενα.Ο οποιοσδηποτε εσυ.Ακομα κι οταν ειμαι στο περιπτερο και παιρνω τσιγαρα.Καθεσαι απο πισω μου σε τοση αποσταση που ακουω την αναπνοη σου.Σχεδον μου μιλαει το φαι που εφαγες χτες.Κανε πιο περα να φυγω.Θα σε σπρωξω,κι εγω δεν κανω τετοια.Συνηθως.Mindfuck,that is.