Τετάρτη, Δεκεμβρίου 20, 2006

Ακουστε που φωναζω

ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη ειμαι μικρη !

ΦΟΒΑΜΑΙ!
πιο πολυ απο ποτε!τα πραγματα δε τα ελεγχω πια κι αυτο με τρελαινει!και δεν ειναι μονο οτι ολοι κανουν του κεφαλιου τους,ειναι κυριως που κανεις δεν καταλαβαινει τα ορια του.Η κανεις δε τα θελει.Δε ξερω παντως εχω φρικαρει.Πρεπει να δωσω εξηγησεις και απαντησεις.Ευκολο ειναι αυτο?Γιατι να μην παθαιναν ολοι αμνησια?Γιατι αυτο που θες και θελω το ειδα στα ματια σου μονο?Φοβαμαι.Θελω τη γωνια μου.Να μη με ενοχλει κανενας.Θελω χρονο.Ξερω τι θελω,εσυ δε ξερεις τι θες απο μενα.Κι αν ξερεις,τοτε με πονας.
Σκατα.Τι να το κανω μικρο κοριτσι εγω το δαχτυλιδι?Το κοιταω.Οι εφιαλτες ξαναχτυπουν.
Δε ξερω χαος.Με μπλε και κιτρινες γραμμες.Και μαυρες βουλες.
Αργησε να παει στη δουλεια σημερα,την ειδα που ανοιξε την πορτα μου και με κοιταξε στεναχωρημενη.Δε φταιω αληθεια,μακαρι να μπορουσες να με βοηθησεις...
Γιατι ολοι απαιτουν?Γιατι θελω να ειναι ολοι καλα?Γιατι δε τα καταφερνω?Η χτεσινη μερα ηταν παρανοια.Οι γιορτινες μερες ναι τονιζουν το αισθημα τις μοναξιας και φερνουν αναμνησεις.Αλλα πως μπορεις να απαιτεις να ξαναμπεις στη ζωη του αλλου?Ελειπες.Βασικα ολοι.Θελω τη γωνια μου.Και χρονο πολυ χρονο.Θελω να περπαταω χωρις το φοβο τησ εκπληξης.Φυλακισμενη χωρις λογο και αιτια.Απο τα θελω των αλλων.Και το παιζα μαγκας πως δε φυλακιζομαι.
Ειχα μια ομορφη βολτα μεσα σε ολα...ηρεμη,ισως χωρις θελω,ισως ΜΕ.Τα ματια αρκουν...


Φιουφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ