Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006

to 18


htan to mono spiti sth geitonia otan eixame er8ei edw...mazi me to diplano tou.
mikra spitakia me enan khpo mprosta kai kioupia stis portes.to 17 kai to 18.to 17 den prolaba na to dw na to gremizoun,eleipa.An kai exei meinei kati akoma.to 18 to gremizoun shmera....
.molis enhlikiw8hke ti na peis...this is life...sto 18 gia polla xronia den emene kaneis.otan edina panellhnies eixa to grafeio mou mprosta apo to para8yro pou koitouse to 18.eftiaxna istories me th fantasia mou otan bariomoun.koitousa to 18 ki ekana oneira....otidhpote.me fonto to 18!mou arese pio poly apo to 17.htan pio peripoihmeno.
an kai ta 2 egataleleimena.to 18 shmera to gremizoun.enas kokkinos ki enas kitrinos.tous dinei odhgies enas me mayrh koukoula.de fainetai to proswpo tou,brexei kai mou xei gyrismenh thn plath.sto 18 ta teleytaia 2 xronia emene mia oikogeneia allodapwn me to paidaki tous kai th giagia.
h giagia , mou eixe yposxe8ei oti 8a ka8otan na th fwtografisw.
de tous prolaba.
efygan.

-htan oi pio sympa8htikoi geitones.den eixan skyli,oute pshlh mantra kai xamogelousan.den empainan grhgora sto aytokinhto,xairetousan an se eblepan eksw sto dromo.akoma kai h giagia.ayth h sympa8estath giagiaka pou paizei na mhn hksere parapanw apo 5 lekseis ellhnika.ki omws kaname tis pio omorfes syzhthseis.ka8otan ta meshmeria kai elege paramy8ia sthn mikroula.egw den katalabaina gri alla ta elege wraia...eixe tropo.pantws prepei na htan xaroumena paramy8ia giati h mikrh panta xamogelouse.-

h la8os,tous ediwksan giati poulhsan to 18.kai twra to gremizoun gia na to kanoun 3 diaforetika.giayto o mayros einai toso xaroumenos.an eftiaxne ena mikro me khpo poios 8a to epairne?enw 3 monterna sth geitonia me ta dentra einai oti prepei.poia dentra?pane ki ayta....
twra synhdeitopoiw pws xwris tous khpakous,to mono prasino 8a eimaste emeis.o kokkinos kanei trypes sto 18 kai o kitrinos meta san magkas tou dinei mia kai peftei katw.paei h berantoula,paei kai h kouzina twra.
plhsiazoun kai to saloni.
cabriole to 18.
twra hr8e ki enas prasinos.Grafei panw tou "dynamis" .siga filarako dynamh den einai na gremizeis!de sto eipe kaneis ayto?alla poios.?ligoi to kseroun. ki o mayros koitaei agerwxos kai dinei odhgies....to 17 de to sympa8ousa poly.isws to exw syndesei kai me aytous pou emenan ekei.den erxontan sxedon pote...mono to kalokairi ki ayto liges fores.alla ebazan dynata thn thleorash ki olo tsakwnontousan.
ki eksallou einai akoma misogremismeno.

etsi egine arage kai se mas(15) prin er8oume emeis?8ymamai mikrh pou mazeya spasmena plakakia apo to oikopedo giati eixan wraia sxedia panw....ara...Nai!fcuck den einai kati pou perimena.Se mas na emenan sympa8htikoi an8rwpoi opws oi teleytaoi enoikoi tou 18?8a mou arese na tous fwtografisw opws th giagiaka kai thn pitsirika?de tous sympa8w tous prasinous,oute tous kokkinous,oute tous kitrinous.poso mallon aytous me th mayrh koukoula pou dinoun mono odhgies.an kai isws einai pio eykolo.aytoi de gremizoun.

brexei...