Τρίτη, Μαΐου 29, 2007

8ελω να γελας για παντα με τα αστεια μου.

ποιος γνωρισε το παντα για πες μου.

και αν κοιμαται,ειναι ομορφο?

η αν γελα μαζι μας σαν το θελουμε.

πες μου.
πες μου αν κοιταει τα αγαπημενα ματια του ποθου σαν ξυπνα.
κι αν χαμογελα πες μου.

πες μου πως κι αυτο κρυβεται επειδη φοβαται,
μα κατα βαθος θελει να μας συντροφευει.

πες μου.
πες μου κατι που να μοιαζει αληθινο.
για να μπορεσω να το πω χωρις να ξεθοριασει αυριο.

γιατι δε θελω να μετανιωσω.
δεν ειναι για μενα οι μετανοιες.

8ελω να το πω και να κρατησει.
κι ας μη μοιαζει με το παντα.

.....

τελικα μαλλον το βρηκα.

8ελω να γελας για παντα με τα αστεια μου.

ναι αυτο μου κανει.
-8α το παρω κυριε,ποσο εχει?

φτηνο το εχετε θα παρω κι αλλο ενα.
ναι ιδιο.
αλλα σε αλλο χρωμα.


να στο δωσω να τα αλλαζεις να μη βαριεσαι.