Πέμπτη, Αυγούστου 23, 2007

all i want is an endless summer

ξυπνας.
σε ξυπναει η ζεστη.
ανοιγεις τα ματια και ψαχνεις να βρεις τη ματια του.
που εισαι?
λειπεις και τελειωνει το καλοκαιρι.
το καλοκαιρι μου!
δε θελω,μα δε ρωταει κι αυτο.


καλοκαιρια σαν κι αυτο δε ξερω ποτε θα ξαναρθουν.μικρος θησαυρος απο κοχυλια και χαμογελα.
να μιλαω στις πατεριτσες μου.
να φτιαχνω βραχιολακια οπως οταν ημουν μικρη.
να τσαντιζομαι και να λυνεται στα γελια.
να λεω παραμυθια στην εφη στο παγκακι κατω απο τα δεντρα.
να σκαω στα κυματα με το γιωργο.
να μου τη σπανε οι γιαγιαδες στο τρενο.
το παιδι του οδηγου να παιζει με την κορνα.
να τρωμε φρουτα το μεσημερι και να λιωνουμε.
να μας λεει ιστοριες η γιαγια κι εγω να κρυβω δακρυα.
να πινουμε τσιπουρα με τη μαρια στην παραλια του χωριου,κι ας ειμαστε στο βουνο.
να τρωμε σουβλακια στο γρασιδι.
να προσπαθω να συζητησω για το φεγγαρι με τη βουλγαρα γκομενα του θειου.
να κοιμομαστε με βροχη αστεριων για ταβανι.
να κανω κανο με τη σοφια.
να μας τελειωνουν οι ευχες και τα αστερια να πεφτουν ακομα κι οταν κοιμομαστε.
να μου κραταει το χερι κρυφα για να κοιμηθω.
να γελαμε το τελευταιο βραδυ με το γιαννη και να σκαρωνουμε σχεδια.
να με ζωγραφιζει στο πλοιο και να με ζηλευει ενα πιτσιρικι.
να κραταω τσιλιες για να καπνισει ο παναγιωτης.
να κανω βουτια απο το νησακι και να σκαω σαν βατραχος.
να τους βλεπω να παιζουν βολλευ και εγω να γραφω στο μπλοκακι μου καλοκαιρινες μπουρδες.
να μας σερβιρει ο βεγγος το μαμ μας.
να ψηνουμε ψαρια με το μιχαλη και την ειρηνη.
να μιλαω για ταινιες με τη μικρη μαρια.
να ακουμε σκυλαδικα με τη φανη στο μπιτσομπαρο το καμμενο.
να διαβαζω βιβλια για ψυχωτικες οικογενειες.
να παιζω με το λαχανι τρελομπαλο που ακομα ειναι αβαφτιστο.

δε θυμαμαι μονο αυτα.μα δε μπορω να τα μοιραστω ολα.ολες σου τις καραμελες τις δινεις οταν δεν εχεις δοκιμασει ουτε μια.

κι ακομα δε τελειωσε.τιποτα δε τελειωσε.οσο υπαρχει ζεστη.ειτε απο τον ηλιο.ειτε απο τις αγκαλιες και τις στιγμες.