Τρίτη, Αυγούστου 14, 2007

αστερια τυλιγμενα σε λαδοκολλα

παρεα με ενα κουνουπι που μου χει γινει κολληταρι ξαφνικα,κι ενα ζουζουνι που ειπε να μου κανει επισκεψη απο το ανοιχτο παραθυρο...καθομαι και ξυνομαι λες και το αλατι απο τη θαλασσα δεν ξεπλυθηκε ακομα απο πανω μου.
νιωθω μαυρισμενη αλλα δεν ειμαι.λιγο διαφορετικος ανθρωπος σιγουρα.
τρελη θα με περασεις,διαφορετικος ανθρωπος μετα απο λιγη ηλιοθεραπεια?
και γιατι οχι?αλλαζουμε συνεχως.
σχημα-μορφη κι υποσταση.
σαν ζελεδακια-οχι απο αυτα που τρωμε-κριμα και θα ηταν ωραια.
γευστικο πανηγυρι.

βζουμ βζουμ το κουνουπι και το κακομοιρο ζουζουνι χτυπαει σε τοιχους να βρει εξοδο κινδυνου...

ολοι λειπουν.αλλοι γυρνανε και ξαναφευγουν.
ενα καλοκαιρι θα μπορουσα να χορτασω και παλι δε καταλαβα πως τελειωσε.
ζηταω αστερια να τα βαλω σε βραχιολια η να τα κρεμασω στο λαιμο.ειμαι κοντη δε τα φτανω.
και εικονες.πολλες εικονες.να ταξιδεψω εκει που εισαι και δε μου κρατας το χερι.
εκει που σπαταλας χαμογελα σε αγνωστους,εκει που τραγουδας ενα τραγουδι που δε ξερεις που ακουσες μα σου εχει κολλησει.
ενα μηνα παραταση στο καλοκαιρι μας δωσε μου.για να προλαβω να ραψω στολη αστροναυτη ή εστω αστροκαθαριστριας.
να μπορω να φευγω.
να προλαβω να φευγω*


πεινας?εγω πειναω.
ειμαι στο συννεφο κι ακομα να φανεις.ευτυχως μου αφησες το μπουφαν σου να με ζεσταινει.
και μια μικρη περηφανια για το ποιος εισαι.μα αυτο ειναι μυστικο και το βαζω πισω στη τσαντα μου να το χω μονο εγω.
πειναω.θελω αστερια τυλιγμενα σε λαδοκολλα