Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007

πρωινα χαμογελα.αγγλιστι breakfast?


κοιμηθηκα αγκαλια με τη μουσικη σου.
τα ονειρα μου ειχαν χρωματα και χαμογελα.
ενας τελειως διαφορετικος κοσμος.τελειος.παραμυθενιος.
ποτε θα βγουμε για χορο?
να βαλω τις χορευτικες μου ικανοτητες να μου θυμισεις.
και να μην αργησω.





ενας ταξιτζης χτες μου ειπε πως ειναι πολυ κουραστικο το μυαλο να δουλευει συνεχεια(τελικα δεν ειμαστε λιγοι)και τι δε θα εκανε να σταματησει λιγο να δουλευει.ολα θα αλλαζαν τροχια για λιγο.δε θα ετρεχαν τοσο.κι εγω το σκεφτομαι μερικες φορες.



















κι ομως κατι τετοια πρωινα χαμογελα δε τα αλλαζω με τιποτα!
πρωινα χαμογελα.οπως λεμε ενα καλο πρωινο.σαν αυτα που αξιζαν την αγουροξυπνημενη φατσα μου να περιπλανιεται στις 6 καθε πρωι μεχρι το σαλονι της εστιας.no mushrooms and beans please.
breakfast
break fast.
anythin
και δε σε νοιαζει πια αν κρυωνεις.
ξαφνικα ηρεμησες.

:)